• Центр надання адміністративних послуг - діяльність

    Полезные статьи по отделке и ремонту квартир blitz-remont.ru и о том как постороить дом своими руками,
    источник: bv-ryazan.ru.А всё самое интересное вы найдёте на megadl.ru.

     

     

    Перелік

    адміністративних послуг, які надаються через

    Центр надання адміністративних послуг

    та інформаційні картки і зразки заяв


    1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

    1.rar [65.74 Kb] (cкачувань: 0)


     

    2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

    2.rar [141.22 Kb] (cкачувань: 0)

     

    3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

    3.rar [49.84 Kb] (cкачувань: 1)

     

    4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

    4.rar [39.61 Kb] (cкачувань: 0)

     

    5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

    5.rar [49.12 Kb] (cкачувань: 0)

     

    6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

    7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

    7.rar [70.47 Kb] (cкачувань: 0)

     

    8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

    8.rar [29.68 Kb] (cкачувань: 0)

     

    9. Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

    9.rar [25.91 Kb] (cкачувань: 0)

     

    10. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    10.rar [12.16 Kb] (cкачувань: 0)

     

    11. Реєстрація громадського об’єднання.

    11.rar [24.63 Kb] (cкачувань: 0)

     

    12. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

    12.rar [9.18 Kb] (cкачувань: 0)

     

    13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

    13.rar [6.1 Kb] (cкачувань: 0)

     

    14. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

    14.rar [39.66 Kb] (cкачувань: 0)

     

    15. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

    15.rar [23.13 Kb] (cкачувань: 0)


    16. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

    16.rar [23.13 Kb] (cкачувань: 0)

     

    17. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

    17.rar [18.58 Kb] (cкачувань: 0)

     

    18. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

    19. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

    20. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

    21. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

    22. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення).

    23. Оформлення та видача проїзного документа дитини.

    24.Оформлення та видача паспорта громадянина України.

    25. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.


    26. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

    26.rar [36.79 Kb] (cкачувань: 2)

     

    27. Реєстрація місця проживання особи.

    28. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

    29. Реєстрація місця перебування особи.

    30. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.


    31. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

    31.rar [34.33 Kb] (cкачувань: 3)

     

    32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

    32.rar [33.59 Kb] (cкачувань: 0)

     

    33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

    33.rar [33.41 Kb] (cкачувань: 0)

     

    34. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

    34.rar [33.94 Kb] (cкачувань: 0)


    35. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

    35.rar [40.27 Kb] (cкачувань: 0)

     

    36. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

    36.rar [28.69 Kb] (cкачувань: 0)


    37. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

    37.rar [33.23 Kb] (cкачувань: 0)

     

    38. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: 1) витягу з Державного земельного кадастру про: землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць; обмеження у використанні земель; земельну ділянку; 2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території); 3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

    38.rar [153.2 Kb] (cкачувань: 0)

     

    39. Видача довідки про: 1) наявність та розмір земельної частки (паю); 2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

    39.rar [38.46 Kb] (cкачувань: 0)

     

    40. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

    41. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

    41.rar [32.02 Kb] (cкачувань: 1)

     

    42. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів- землевпорядників.

    43. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

    43.rar [30.36 Kb] (cкачувань: 0)

     

    44. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів- геодезистів.

    45. Видача фізичним особам висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

    45.Vidacha-fzichnim-osobam-visnovku-derzhavnoyi-santarno-epdemologchnoyi-ekspertizi-dyuchih-obyektv-1.rar [2.95 Mb] (cкачувань: 0)

     

    46. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

    46.-Reyestracya-deklaracyi-vdpovdnost-materalno-tehnchnoyi-bazi-subyekta-gospodaryuvannya-vimogam-zakonodavstva-z-pitan-pozhezhnoyi-bezpeki.rar [971.75 Kb] (cкачувань: 0)

     

    47. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

     

    47.doc [55.5 Kb] (cкачувань: 4)

     

    48. Надання висновку про погодження документації землеустрою.

     

    48.doc [56 Kb] (cкачувань: 0)

     

    49. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

     

    49.doc [55.5 Kb] (cкачувань: 2)

     

    50. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

     

    50.doc [56 Kb] (cкачувань: 1)

     

    51. Видача акта обстеження спеціалізованих або спеціалізованих металургійних переробних підприємств.

    51.rar [1.47 Mb] (cкачувань: 0)

     

    52. Реєстрація декларації про утворення відходів.

    52.-Reyestracya-deklaracyi-pro-utvorennya-vdhodv.rar [12.17 Kb] (cкачувань: 0)

     

    53. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

    53.-Visnovok-derzhavnoyi-santarno-epdemologchnoyi-ekspertizi-dyuchih-obyektv-u-tomu-chisl-vyskovogo-ta-oboronnogo-priznachennya.rar [599.71 Kb] (cкачувань: 0)

     

    54. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

    54.Ekspluatacyniy-dozvl-operatoram-potuzhnostey-scho-zdysnyuyut-v-Ukrayin-dyalnst-z-virobnictva-ta-obguharchovih-produktv-pdkontrolnih-santarny-sluzhb.rar [595.1 Kb] (cкачувань: 0)

     

    55. Видача дозволу на проведення будь - яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин.

    55.rar [22.56 Kb] (cкачувань: 0)


    56. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

    56.rar [10.84 Kb] (cкачувань: 0)


    57. Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів): 1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; 2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

    57.rar [18.05 Kb] (cкачувань: 0)

     

    58. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків.

    58.rar [15.32 Kb] (cкачувань: 0)

     

    59. Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.

    59.-Pogodzhennya-marshrutv-ruhu-transportnih-zasobv-pd-chas-dorozhnogo-perevezennya-nebezpechnih-vantazhv.rar [2.3 Mb] (cкачувань: 0)

     

    60. Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

    60.-Dozvl-na-uchast-u-dorozhnomu-rus-TZ-vagov-abo-gabaritn-parametri-yakih-perevischuyut-normativn.rar [2.36 Mb] (cкачувань: 1)

     

    До уваги жителів району!

    З 4 квітня 2016 року послуги із реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування та зняття з реєстрації проводиться по сільських радах (послуги №27, №28, №29, №30 із переліку). 
    Послуги №22, №23, №24, №25 надаються Уманським РВ Української державної міграційної служби в Черкаській області.
    Послуга №52 надається Департаментом екології та природних ресурсів Черськаської облдержадміністрації. 

     

    Розпорядження

    reglament.doc [36.56 Kb] (cкачувань: 1)

     

    Жителі району можуть скористатися послугами пошти для отримання адміністративних послуг

    Кожен житель району у поштовому відділенні села, де він проживає, зможе отримати адміністративні послуги, а саме: послуги державної реєстрації фізичних та юридичних осіб підприємців, послуги архіву, послуги з видачі субсидій.
    В поштових відділеннях є зразки заповнення заяв та перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги.
    Спеціаліст пошти надаватиме консультації громадянам щодо оформлення заяви, формуванні пакету документів та надсилатиме у відповідні інстанції. Таким чином,громадянин (заявник) зможе отримати результат надання адміністративної послуги поштою не витрачаючи кошти на дорогу до міста.